Тілесні ранкові ігри для дітей

2022-03-02

Дорогі батьки!

Тілесні ранкові ігри для дітей важливі в будь-який час - дітям і дорослим, але вранці саме зараз вони просто необхідні.

Від нашої "тілесності" зараз буде залежати, як ми впораємося із емоційним навантаженням, травмуванням.

 Доброго ранку, носик, доброго ранку щічки, доброго ранку вушка, доброго ранку шийка, доброго ранку плечики і т.д. - торкаємося різних частин тіла, промовляючи слова (можливо, цілуючи). Треба пройтися по всьому тілу.

 Ліплення - розминати тіло, як тісто, чи пластилін

 Колобок - спочатку "засипати" борошна - пройтись легкими рухами по всьому тілу, потім,"налити" води - рухи, що гладять. Ліпимо тісто, а потім робимо колобок - дитина сидить, обійнявши себе руками. А ми її обіймаємо за спинку. Розкриваємо руки - колобок "випікся"

 Поцілунки - квадратный, трикутний, овальний - цілувати лобик чи щічку багатьма поцілунками так, щоб їх послідовність утворила форму.

 Якого кольору поцілунок? (є прекрасна книга "Якого кольору поцілунок) - наприклад, я тебе зараз цілую жовтим поцілунком, малиновим, веселковим і т.д

 Люлечка. Сісти за дитиною, обіймаючи її за спинку, можна погойдатися.

 Обійманці - обійми мене, сильніше, ніж я.

 Кенгуру - дитина сідає животик к нашому животику і міцно обіймає

 Призначити дитину головною по рахунку обіймів.

 Діду - діду, де ти там, не морозь (щічки, носик, попу,животик, ніжки..)...... нам - дорослий каже слова, торкається до якоїсь своєї частини тіла. Діти - називають її і також торкаються. Потрібно пройтись по всьому тілу

 Килимок - простукати себе, все тіло, мов килимок.

 Орангутан - стукати із криком Я-я-я-я себе по грудній клітині, мов мавпа.

 Торкатися один одного "різними доторками" - як зайчик, як змія, як лисиця хвостиком.

 Сніговик - "ліпимо" із тіла дитини сніговика. Просимо напружити всі м'язи, наче він змерз. А потім "гріємо сонечком" - - а зараз вийшло сонечко в сніговик тане. І дитина розслабляється.

 Очищення. Сонечко чи вода проходить (із нашими торканнями) по тілу зверху донизу - і змиває, освітлює все, що напружує, лякає, заважає

 Малювати на животику, спині різні букви чи прості форми, а дитина має вгадати, що це.

 Ти - Будинок. Це у тебе підлога, (ніжки) стіни (проходимо по всьому тілу доторками), дах - голівка. Ти в будинку (можна покласти руку на серце)

 Квітка чи дерево. Запитати у дитини, ким вона хоче бути, якою квіткою, чи деревом. Торкнутися стоп - (в тебе дуже міцне коріння, воно із землі бере все, що потрібно для життя і міцно тримає тебе.) . Торкнутися боків (У тебе такий стрункий сильний міцний гнучкий стовбур. Він може зігнутися, може схилитися, але він ніколи не зламається. Він витримає всі вітри та урагани). Торкнутися голівки - (а це твоя крона - красива, ніжна, соковита, сильна). Ти - дерево Життя.

Важливо пам'ятати, що зараз діти і дорослі навряд чи зможуть грати в ігри, робити практики із закритими очима - поки що ми можемо намагатися контролювати всі процеси.

Торкаємося тільки частин тіла, закритих одягом.

Наші доторки - не поверхневі, не лоскочуть, а трохи проминають.

Дитина може якусь гру просити повторювати багато разів - ця гра для неї найтерапевтична.

Авторка дитяча-сімейна психологиня Світлана Ройз https://www.facebook.com/svetlanaroyz/posts/5356124497754445

Кiлькiсть переглядiв: 108

Коментарi