Робота консультативного пункту

з батьками або особами, що їх замінюють,

та дітьми, які виховуються в умовах сім’ї

№ з/п Тематика зустрічей Дата/ час
проведення зустрічей
Відповідальний за проведення
1 1.1. Ознайомлення з чинними нормативно-правовими документами МОН України щодо функціонування сучасної системи дошкільної освіти.
1.2. Значення взаємодії вихователя й родини для полегшення адаптації дітей до умов дошкільного закладу.
03 вересня
16.30
Тябут Л.Г.,
завідувач

Кіркіченко Л.О., практичний психолог
2 2.1. Для чого потрібний розпорядок дня?
2.2. Націлення батьків на особистісний розвиток дітей 5-го р.ж. за основними напрямами та вимогами діючих державних програм.
20 жовтня
16.00
Бреус Н.В., сестра медична старша

Поліщук І.П., вихователь - методист
3 3.1. Як дорослі можуть підтримувати пізнавальний інтерес дитини (поради педагога у контексті вимог діючих державних програм).
3.2.Особливості психічного розвитку дитини.
15 листопада
17.00
Поліщук І.П., вихователь - методист

Кіркіченко Л.О., практичний психолог
4 4.1. Квартира – місце найбільших відкриттів (створення розвивального середовища).
4.2. Орієнтири змістового наповнення освітньої роботи з 5-річними дітьми.
16 грудня
17.00
Лавріненко Т.В., вихователь

Поліщук І.П., вихователь- методист
5 5.1. Що можна, а чого не можна? (пам’ятка для батьків).
5.2. Продукти дитячого харчування. Що корисно, а що шкідливо для дитячого організму?
19 січня
16.30
Якущенко Л.В., вихователь

Бреус Н.В., сестра медична
старша
6 6.1. Естетичне виховання дітей раннього віку засобами музики і художнього слова.
6.2. Виховання самостійності у малюків.
03 лютого
17.00
Дихно С.І.,
музичний керівник

Глиб Л.І., вихователь
7 7.1.Вплив розвитку моторики на розвиток мовлення.
7.2. Як навчити дитину сприймати величину, колір, форму.
Березень Ладченко С.А., учитель-логопед

Якущенко Л.В., вихователь
8 8.1.Роль гри у процесі виховання.
8.2. Сім’я, дитячий садок, школа – суб’єкти педагогічної взаємодії в освітньо-виховному процесі.
Квітень Лавріненко Т.В., вихователь

Поліщук І.П., вихователь- методист
9 9.1. Пісочна терапія як засіб зміцнення й збереження психічного й фізичного здоров’я.
9.2. Ігри з водою, пошукова діяльність.
Травень Кіркіченко Л.О., практичний психолог

Ладченко С.А., вихователь

Увага! під час карантину у зв'язку з розповсюдженням СOVID-19 заняття не проводяться.

У нашому закладі організовуються заняття для дітей дошкільного віку, які не відвідують заклади дошкільної освіти.
З дітьми працюють практичний психолог, музичний керівник, інструктор з фізкультури, вихователі.
Заняття проводяться у приміщенні закладу щоп’ятниці об 11.00 год.
Для зарахування дітей у групи необхідно надати наступні документи:

· Заяву ;

· Довідку про стан здоров'я дитини;

· Копію свідоцтва про народження.

ЗАПРОШУЄМО ВІДВІДАТИ НАШІ ЗАНЯТТЯ !


Памятка для батьків

Що повинен знати майбутній першокласник?

В межах розвитку мовлення і готовності до оволодіння грамотою майбутньому першокласнику необхідно:

  • уміти чітко вимовляти всі звуки мови;
  • уміти інтонаційно виділяти звуки в словах;
  • уміти виділяти вказаний звук в потоці мовлення;
  • уміти визначати місце звука в слові ( на початку, в середині, в кінці);
  • уміти вимовляти слова складами;
  • уміти складати речення із 3 - 5 слів;
  • уміти називати в реченні тільки 2-ге слово, тільки 3-є слово, тільки 4-е слово ...;
  • уміти використовувати узагальнюючі поняття (вовк, лисиця, ведмідь - звірі);
  • уміти складати оповідання за картиною (наприклад, "У парку"; "На дитячому майданчику"; "За грибами", "Відпочинок на морі"...);
  • уміти складати декілька речень про предмет;
  • розрізняти жанри художньої літератури (казка, оповідання, вірш, байка);
  • уміти напам'ять читати улюблені вірші;
  • уміти послідовно переказувати зміст казки.

До початку навчання в школі у дитини повинні розвинуті елементи математичного уявлення:

  • знати цифри від 0 до 9;
  • уміти рахувати до 10 і у зворотньому напрямку, від 7 до 2 ...;
  • уміти називати попередні і наступні числа відносно будь - якого числа в межах першого десятка;
  • знати знаки +, -,=, >, <;
  • уміти порівнювати числа першого десятка (наприклад, 7<9, 5>2, 3=3);
  • уміти співвідносити цифру і число предметів;
  • уміти порівнювати дві групи предметів;
  • уміти складати і розв'язувати задачі на одну дію на додавання і віднімання;
  • уміти порівнювати предмети за кольором, за формою, за розміром;
  • знати назви фігур: трикутник, квадрат, коло;
  • уміти оперувати поняттями : "зліва", "справа", "внизу". "зверху", "пізніше", "вперед", "за", "між"...;
  • уміти групувати за ознакою запропоновані предмети.

В межах і уявлень про оточуючий світ майбутньому першокласнику необхідно:

  • уміти розрізняти по зовнішньому вигляду рослини, поширені в нашій місцевості (наприклад, клен, береза, соняшник, череда, ромашка...) і називати їх ознаки;
  • уміти розрізняти диких і свійських тварин (корова, ведмідь, лисиця, коза...);
  • уміти розрізняти за зовнішніми ознаками види птахів (наприклад, сорока, горобець, дятел...);
  • мати уявлення про сезонні ознаки природи (наприклад, осінь - жовте і червоне листя на деревах, пожовкла трава, збір врожаю,);
  • знати назву 1 - 3 кімнатних рослин;
  • знати назви 12 місяців року;
  • знати назви всіх днів тижня.

Крім того, дитина, що готується стати першокласником, повинна знати :

  • в якій країні, в якому місті, селищі, на якій вулиці, в якому будинку живе;
  • повні імена членів родини, мати загальні поняття про різні види їхньої діяльності;
  • знати правила поведінки в громадських місцях і на вулиці.

Кiлькiсть переглядiв: 615

Коментарi