• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Робота з дітьми, які виховуються в умовах сім'ї

Робота консультативного пункту

з батьками або особами, що їх замінюють,

та дітьми, які виховуються в умовах сім’ї

№ з/п Тематика зустрічей Дата/ час
проведення зустрічей
Відповідальний за проведення
1 1.1. Ознайомлення з чинними нормативно-правовими документами МОН України щодо функціонування сучасної системи дошкільної освіти.



1.2. Значення взаємодії вихователя й родини для полегшення адаптації дітей до умов дошкільного закладу.


09 вересня
16.30.
Тябут Л.Г.,
завідувач










Кіркіченко Л.О., практичний психолог
2 2.1. Для чого потрібний розпорядок дня?



2.2. Націлення батьків на особистісний розвиток дітей 5-го р.ж. за основними напрямами та вимогами діючих державних програм.


17 жовтня
16.00.
Костюшко К.О., сестра медична старша




Поліщук І.П., вихователь- методист
3 3.1. Як дорослі можуть підтримувати пізнавальний інтерес дитини (поради педагога у контексті вимог діючих державних програм).

3.2.Особливості психічного розвитку дитини.



17 листопада
17.00.
Поліщук І.П., вихователь- методист







Кіркіченко Л.О., практичний психолог
4 4.1. Квартира – місце найбільших відкриттів (створення предметно-розвивального середовища).



4.2. Орієнтири змістового наповнення освітньої роботи з 5-річними дітьми.



12 грудня
17.00.
Лавріненко Т.В., вихователь







Поліщук І.П., вихователь- методист
5 5.1. Що можна, а чого не можна? (пам’ятка для батьків).



5.2. Продукти дитячого харчування. Що корисно, а що шкідливо для дитячого організму?


16 січня
16.30.
Алєксєєва О.В., вихователь





Балабан Т.І., сестра медична
старша
6 6.1. Естетичне виховання дітей раннього віку засобами музики і художнього слова.



6.2. Виховання самостійності у малюків.


06 лютого
17.00.
Кочурова Т.А., музичний керівник






Бродовенко О.А., вихователь
7 7.1.Вплив розвитку моторики на розвиток мовлення.



7.2. Як навчити дитину сприймати величину, колір, форму.


Березень
Баранник Н.М., учитель-логопед





Якущенко Л.В., вихователь
8 8.1.Роль гри у процесі виховання.



8.2. Сім’я, дитячий садок, школа – суб’єкти педагогічної взаємодії в освітньо-виховному процесі.


Квітень
Ткаченко Г.Г., вихователь




Поліщук І.П., вихователь- методист
9 9.1. Пісочна терапія як засіб зміцнення й збереження психічного й фізичного здоров’я.



9.2. Ігри з водою, пошукова діяльність.

Травень
Кіркіченко Л.О., практичний психолог





Кузуб О.В., вихователь

У нашому дошкільному закладі організовані заняття для дітей дошкільного віку, які не відвідують дошкільний заклад.

З дітьми працюють учитель-логопед, практичний психолог, музичний керівник, інструктор з фізкультури, вихователі.

Заняття проводяться у приміщенні ДНЗ щоп’ятниці о 11.00 год.

Для зарахування дітей у групи необхідно надати наступні документи:

· Заяву ;

· Довідку про стан здоров'я дитини;

· Копію свідоцтва про народження.

ЗАПРОШУЄМО ВІДВІДАТИ НАШІ ЗАНЯТТЯ !

Памятка для батьків

Що повинен знати майбутній першокласник?

В межах розвитку мовлення і готовності до оволодіння грамотою майбутньому першокласнику необхідно:

  • уміти чітко вимовляти всі звуки мови;
  • уміти інтонаційно виділяти звуки в словах;
  • уміти виділяти вказаний звук в потоці мовлення;
  • уміти визначати місце звука в слові ( на початку, в середині, в кінці);
  • уміти вимовляти слова складами;
  • уміти складати речення із 3 - 5 слів;
  • уміти називати в реченні тільки 2-ге слово, тільки 3-є слово, тільки 4-е слово ...;
  • уміти використовувати узагальнюючі поняття (вовк, лисиця, ведмідь - звірі);
  • уміти складати оповідання за картиною (наприклад, "У парку"; "На дитячому майданчику"; "За грибами", "Відпочинок на морі"...);
  • уміти складати декілька речень про предмет;
  • розрізняти жанри художньої літератури (казка, оповідання, вірш, байка);
  • уміти напам'ять читати улюблені вірші;
  • уміти послідовно переказувати зміст казки.

До початку навчання в школі у дитини повинні розвинуті елементи математичного уявлення:

  • знати цифри від 0 до 9;
  • уміти рахувати до 10 і у зворотньому напрямку, від 7 до 2 ...;
  • уміти називати попередні і наступні числа відносно будь - якого числа в межах першого десятка;
  • знати знаки +, -,=, >, <;
  • уміти порівнювати числа першого десятка (наприклад, 7<9, 5>2, 3=3);
  • уміти співвідносити цифру і число предметів;
  • уміти порівнювати дві групи предметів;
  • уміти складати і розв'язувати задачі на одну дію на додавання і віднімання;
  • уміти порівнювати предмети за кольором, за формою, за розміром;
  • знати назви фігур: трикутник, квадрат, коло;
  • уміти оперувати поняттями : "зліва", "справа", "внизу". "зверху", "пізніше", "вперед", "за", "між"...;
  • уміти групувати за ознакою запропоновані предмети.

В межах і уявлень про оточуючий світ майбутньому першокласнику необхідно:

  • уміти розрізняти по зовнішньому вигляду рослини, поширені в нашій місцевості (наприклад, клен, береза, соняшник, череда, ромашка...) і називати їх ознаки;
  • уміти розрізняти диких і свійських тварин (корова, ведмідь, лисиця, коза...);
  • уміти розрізняти за зовнішніми ознаками види птахів (наприклад, сорока, горобець, дятел...);
  • мати уявлення про сезонні ознаки природи (наприклад, осінь - жовте і червоне листя на деревах, пожовкла трава, збір врожаю,);
  • знати назву 1 - 3 кімнатних рослин;
  • знати назви 12 місяців року;
  • знати назви всіх днів тижня.

Крім того, дитина, що готується стати першокласником, повинна знати :

  • в якій країні, в якому місті, селищі, на якій вулиці, в якому будинку живе;
  • повні імена членів родини, мати загальні поняття про різні види їхньої діяльності;
  • знати правила поведінки в громадських місцях і на вулиці.

Кiлькiсть переглядiв: 206

Коментарi