18.02. 2016 року м. Черкаси
Присутні:
завідувач Тябут Л.Г.
батьки (45 осіб ( батьки 53 дітей))
члени колектив (4 особи).
СЛУХАЛИ:
Завідувача Тябут Л.Г. про обговорення 10.02.2016 р. на раді закладу стану фінансово-господарської діяльності дошкільного закладу, використання бюджетних та позабюджетних коштів та організацію харчування дітей у ДНЗ №41 «Дударик» у 2015 році.
ВИСТУПИЛА:
Шерстньова О.Ю., голова ради закладу, яка познайомила батьків з ухвалою ради закладу та результатами анкетування батьків щодо організацію харчування дітей у дошкільному закладі з використанням додаткових спонсорських внесків батьків на покращення харчування дітей.
Було опитано батьків 228 вихованців ( списків склад дітей ДНЗ № 41- 230 осіб).
Продовжувати вносити спонсорські кошти на покращення харчування дітей виявили бажання батьки 207 дітей.
Відмінити внесення спонсорських коштів на покращення харчування дітей бажають батьки 21 вихованця.
Із-за тривалої відсутності дітей у дошкільному закладі не було опитано 2 сім’ї.
УХВАЛИЛИ:
Для покращення виконання норм харчування дітей дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №41 «Дударик» Черкаської міської ради кожній сім'ї продовжувати вносити додаткові спонсорські кошти в сумі 2 (дві) гривні, за кожен день харчування дитини в ДНЗ ( до 10 числа щомісячно).
Голова батьківських зборів І.П.Поліщук
Секретар Т.О.Шевчук
(із виступу завідувача на раді закладу 10.02.2016 р.)
- рішення виконавчого комітету Черкаської міської ради від 13.01.2016 №21 «Про встановлення дітей в дошкільних навчальних закладах міста на 2016 рік»
- лист департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради від 29.01.2016 року № 120-12-4/2
- наказ по ДНЗ від 29 січня 2016р. № 31 “Про встановлення вартості харчування дітей у дошкільному навчальному закладі на 2016 рік.”
для дітей садових груп - 23,70 грн., з них за рахунок бюджету 9,48гри. (40%), за рахунок батьківської плати 14,22 грн. (60%);
для дітей ясельних груп - 15,56 грн., з них за рахунок бюджету 6,22 грн. (40%), за рахунок батьківської плати 9,34 грн. (60%);
дітей пільгових категорій - 21 дитина (9 % від загальної кількості дітей);
організовано безкоштовне харчування для 8 дітей учасників АТО( 3,4 % від загальної кількості);
утримується 13 дітей (5,6 % від загальної кількості), батьки яких сплачують 50% від батьківської плати за харчування дітей. Це діти із багатодітних сімей.
(у 2014р.-48 084.30 грн.)
Середня вартість харчування одного дітодня
у 2015 році становила:
ясельні групи - 12,54 грн. (2014р. - 10,72 грн.)
садові групи - 16,57 грн. (2014р. - 12,04 грн. )
м’яса та м’ясопродуктів – 92%;
риби, рибопродуктів – 78%;
молока – 53%;
сиру кисломолочного – 83%;
сметани – 62%;
масла вершкового – 100%;
олії – 100%;
яєць – 70%;
крупи – 114%;
овочі – 64%;
картопля – 97%;
Січень - 1036,30
Лютий - 40,13
Березень - 183,1
Квітень - 142,86
Травень - 90,00
Вересень - 156,72
Жовтень - 0,38
у 2014р.
квітень 126,94 грн.
серпень 306 грн.
вересень 114,27 грн.
01.01.2016 / 15.10.2015
Борошно пшеничне вищого ґатунку 7,70 / 7,12
Хліб пшеничний з борошна І ґатунку 9. 68 / 6,12
Макаронні вироби 11,40 / 8,50
Крупи гречані 25,40 / 23,70
Рис 19,50 / 20,50
Печінка ялова 46.00 / 49,00
Риба хек 60,00 / 64,00
Тушка куряча 39.20 / 36,50
Пшоно 9,65 / 7,35
Молоко жирністю 2,6 % 10,70 / 10,35
Сметана жирністю 21 % 1 кг 37,12 / 35,37
Масло вершкове
жирністю 72-73 % 1 кг 95,00 / 84,75
Сир м'який жирністю 10 % 1 кг 48,10 / 45,80
Цукор 16,25 / 13,10
Картопля 5,30 / 4,00
2210-предмети, матеріали, обладнання та інвентар 2220-медикаменти та перев’язувальні матеріали 2270-оплата комунальних послуг залучення додаткових джерел фінансування: батьківські благодійні внески всього - з них на продукти харчування - у товарному виді надано допомоги - надходження від орендної плати - фактичні витрати - в тому числі бюджетних коштів - вартість утримання однієї дитини | 1100, 00 260,00 883380,84 475542, 30 70748, 00 67553, 00 108661, 56 18134,55 3427933,00 2921721,00 12024,00 | 1099, 98 260.00 855601,76 |
Виконано ремонтних робіт на суму
32 761,40 грн.
У 2016 році буде виділено:
- 500 000 грн. на заміну вікон;
- 350 000 грн. на відновлення групового осередку.